رئیس پلیس راه گیلان گفت با توجه به حجم بالای سفر، در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ به منظور افزایش ظرفیت تردد در راه‌ها، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های رفت و برگشت ترافیکی در دو مسیر منتهی به گیلان اعمال می‌شود.

محدودیت ترافیکی در ۲ جاده گیلان همزمان با نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۳

کلانشهر: رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت رفت و برگشت ترافیکی در ۲ مسیر قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سفر، در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ به منظور افزایش ظرفیت تردد در راه‌ها، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های رفت و برگشت ترافیکی در مسیرهای قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای اول، چهارم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جاده قدیم "رشت - قزوین" ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان بیان کرد: همچنین در مسیر رفت و برگشت اردبیل - بندرآستارا تردد هر گونه تریلر و کامیون‌ به استثنای خودروهای حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دهم، یازدهم، دوازدهم و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جاده آستارا - اردبیل ممنوع است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در صورت عادی بودن وضعیت رفت و آمد در مسیرهایی که در آن‌ها محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده است، ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته، اقدام خواهد شد.